27.03.2011

Tort urodzinowy:)

A taki tort zrobiłam tacie na urodziny:)

Przepisu nie będzie, bo to była improwizacja, robiłam z pamięci, także nawet nie wiem ile dokładnie dałam składników. Ale to w sumie klasyczny biszkopt, a robię go w różnych wersjach - z masą kakaową, truskawkową, śmietankową - zależy na co mnie najdzie ochota, ważne tylko, żeby posmarować również boki ciasta, aby biszkopty ładnie się trzymały:)Tak naprawdę to ciasto wygląda efektownie właśnie dzięki biszkoptom, przewiązanym grubą wstążką, a z kolorami można eksperymentować do woli ( świetnie też prezentują się cieniutkie rurki ):). Ważne, że ile razy bym nie zrobiła tego ciasta ( a były różne wersje dekorowania góry ), zawsze pierwsze słowo jakie słyszałam od znajomych to było WOW, a to dowód, że ciacho robi wrażenie:) 

2 komentarze: