12.03.2011

Nutella truskawkowa - dukan

Odmiana naszej dukanowskiej wspaniałej nutelli:)

Składniki:

4-5 truskawek mrożonych
7 łyżek odtłuszczonego mleka w proszku
Łyżka kakao odtłuszczonego
1 żółtko -( ale czasami robię bez i też jest ok )
2 łyżki słodziku
Aromat waniliowy, ja dodałam jeszcze czekoladowy
Cynamon
Ok 4 łyżki mleka

Truskawki zmiksować na gładką masę, dodać resztę składników i dokładnie wymieszać - ja mam do takich rzeczy nieoceniony magic bullet ( zajmuje mało miejsca, nie trzeba bawić się za każdym razem w rozkładanie, tak jak z dużymi robotami kuchennymi ).A na koniec dodam, że nutella znika równie szybko jak się robi :)

1 komentarz:

  1. wstyd się przyznać, ale już dawno nie robiłam nutelli,fotka wywołuje ślinkę, więc brzuch sobie przypomniał o tym przysmaku ;-)

    OdpowiedzUsuń