14.02.2011

Walentynkowe serducho :)

Gdy zobaczyłam ten przepis tutaj, nie mogłam się powstrzymać i tego nie zrobić, tym bardziej, że nie miałam nic dla mojego męża. Trochę zmodyfikowałam przepis i zrobiłam w wersji czekoladowej ( wiem, że bardziej będzie mu smakować ). Teraz grzecznie stoi w lodówce i czeka na jego powrót:)

Składniki:
500ml mleka
4 łyżki serka homo ( im niej kwaśny tym lepszy )
2 łyżki mleka w proszku
Łyżka kakao
Cukier ( dawałam na oko i próbowałam )
1,5 łyżeczki żelatyny
2 krople aromatu waniliowego
Galaretka zrobiona zgodnie z przepisem na opakowaniu

Kakao rozpuściłam w ciepłym mleku i połączyłam wszystkie składniki, dodatkowo zmiksowałam w blenderze, żeby masa była gładka. Na koniec dodałam rozpuszczoną uprzednio  w odrobinie wody żelatynę. Serduszko w galaretce wycięłam foremką do ciasta, docisnęłam mocno do brzegu szklanki, kiedy nasza masa już trochę zgęstniała wlałam do szklanki i wstawiłam do lodówki. Wygląda super, zobaczymy jak będzie smakować:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz