8.02.2011

Sałatka z selera naciowego z orzechami

Nie do końca typowe połączenie, ale mi bardzo smakuje:)

Składniki:
Pierś z kurczaka
2-3 łodygi selera naciowego
Garść orzeszków ziemnych solonych
Garść żurawiny lub rodzynek
Opcjonalnie pestki słonecznika lub dyni
4 pomidory suszone w zalewie
Puszka kukurydzy
Marchewka
Curry
3 ogórki konserwowe
Przyprawa do kebaba
Sól , pieprz do smaku
Łyżka oliwy z oliwek
Łyżka majonezu ( bez też może być )
Ewentualnie doprawić musztardą


Kurczaka kroimy na małe kawałki i podsmażamy na teflonie z przyprawą kebab. Marchewkę ścieramy na grubych oczkach, ogórka, pomidory i selera drobniutko kroimy. Wszystkie składniki łączymy z wystudzonym kurczakiem, doprawiamy curry ,ewentualnie dodajemy sól, pieprz, jeżeli jest taka potrzeba ( orzechy są już słone , więc u mnie te przyprawy były zbędne ) i delektujemy się oryginalnym smakiem:) Ja nie miałam akurat kurczaka , więc dodałam parówkę drobiową, w tym przypadku przyprawę kebab dorzuciłam bezpośrednio do sałatki, również wyszła bardzo dobra:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz