10.03.2011

Bułeczki cytrynowe

Ostatnio kilka razy na blogach widziałam przepis na te bułeczki. Biorąc pod uwagę fakt , że zrobione są właściwie prawie z niczego  - musiałam je zrobić i sprawdzić, czy to w ogóle będzie zjadliwe:) Powiem Wam, że strasznie się zdziwilam, ponieważ wyszły super w smaku:) Przepis z tej strony. Dodałam od siebie słodzik i aromat, wydaje mi się , że takie są lepsze:)

Składniki:


6 łyżek mleka w proszku odtłuszczonego
Jedno jajko
Słodzik, ja dałam płaską łyżkę ( lubię mocno słodkie )
Aromat cytrynowy

Wszystkie składniki wymieszać dobrze ze sobą, ja wlałam masę do dwóch foremek babeczek wyłożonych papierem do pieczenia. Zrezygnowałam z papilotek, bo jakoś zawsze mam potem problemy z oderwaniem ciasta od papierka, tym bardziej, że bułeczki wychodzą tylko dwie, więc szkoda marnować i tak niewielkiej ilości ciasta, która przyczepi się na pewno do foremek. Wkładamy do nagrzanego piekarnika ( 180 stopni ) na 15-20min.



1 komentarz: