22.02.2011

Rolada z łososia

Doskonała na protoczwartki, ale polecam również jako przystawkę na imprezy:)

Składniki:


Opakowanie wędzonego łososia
Serek naturalny lub jakiś smakowy, ja użyłam tutaj czosnkowego
Ugotowane jajko na twardo
Szczypiorek
Czasami dodaję suszone pomidory

Łososia układamy na folii aluminiowej tworząc kształt prostokąta. Na niego dajemy nasz farsz ( czyli pokrojone drobniutko jajko, szczypiorek, pomidory, ulubione przyprawy, solić nie radzę, bo łosoś już sam w sobie ma jej dużo. Zawijamy ściśle folią i wstawiamy na kilka godzin do lodówki. Potem już tylko pokroić i jeść:) Moja rolada na zdjęciu jest nierówna, ale to dlatego, że mi się spieszyło i nie trzymałam jej prawie w ogóle w lodówce:) Jak robię dla gości to się bardziej przykładam:P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz